“Călătorii în vieți anterioare” (sau în viața dintre vieți), percep aceste călătorii ca pe niște filme care se derulează în fața lor, ca și cum ar fi martori și apoi actori în filmul vieții lor sau într-o “regie” mult mai mare și mult mai cuprinzătoare…
Din experiența de lucru cu sute de clienți, individual și în grupuri, sugerez ca, pe durata regresiei, participanții să se relaxeze, să se conducă după „prima impresie”, să-și asculte intuiția și să încerce să nu judece, să prefere să facă mișcări fizice conform comenzilor primite, deoarece corpul stochează experiențe care pot sa declanșeze brusc o avalansă de amintiri dintr-o altă viață, să știe că își pot debloca mintea prin inspirație și expirație și că orice percepție „este perfectă” (atat imagini, gânduri, emoții, cat si senzații fizice, sunete sau mirosuri ) și că nu există o formulă exactă de a percepe lumea subiectivă… de aceea este subiectivă, corect? Iar, cel mai important… instrumentele pe care le folosește mintea noastră în regresie – vizualizarea și imaginația – s-ar putea să nu ne releve clar „filmul vieții”, pentru că doar 70 % din oameni vizualizează cu ușurință în stările de relaxare, însă 100% dintre oameni vor avea senzația că știu ce se întâmplă „acolo”, si aceasta pentru că toți oamenii au clarcunoaștere (intuiție)!
În ultimă instanță, chiar și cel mai analitic participant poate aborda regresia simplu, ca un exercițiu de imaginație ghidată, de antrenare a propriei intuiții pentru a accesa mai ușor mintea subconștientă și a folosi puterea ei imensă de vindecare.